Örebro

Åkte iväg till min älskade farmor vid 12 för att äta lunch, åkte sedan & handlade med henne. Åkte sen hem för att ta in hästarna och sen iväg till bussen. Jolin mötte sedan upp mig & då blev det shopping, fick med mig lite saker hem. Åkte sen vidare till henne, köpte med massa gott och väl hemma hos Jolin blev det lan, l4d blev det ! köttade som bara den ! haha älskar verkligen de spelat.

Slutade med att vi låg i sängen klockan 11 helt döda pga mensvärk,benvärk,trötthet osv.
Vaknade sedan upp idag klockan 9. Började fixa oss osv, Vid halv 1 tog jag bussen till stationen & åkte därmed hem.
Pappa kom & hämtade mig snäll som han är ! blev kycklingsallad när jag kom hem sen vidare ut i stallet och nu sitter jag här. Jag ska snart gå ner & äta igen. Räkmackor blire snart.

Har även laddat upp med massor med godis & cola till Melodifestivalen, Hejjar på danny & loreen !!


Hästarna kommer förövrigt att komma in tidigt ett bra tag framöver pga en jävla varg som springer på tomten..

Nu ska jag ner & äta , ha en underbar lördag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0