jobb jobb

dålig uppdatering men jobbade i helgen + att jag blev sjuk lördag natt.
Men nu är jag på topp igen. Åkte iväg till jobbet igår Ska dit idag med 16;30-22:00.
Började precis att regna här hemma. Usch va tråkigt ! Så ska snart ut & mocka osv så det bara är att ta in hästarna sen.

Min mobil har ballat ur totalt, Går ibland inte att ringa till mig får inte en del sms och mobilen är helt seg. tar ca 5 min att komma in i medelande å shit.
så pappa ska in till Kaj & beställa en iphone till mig. Äntligen !!

som sagt så ska jag iväg & jobba idag + resten av veckan & helgen. Kommer va helt död.
 har inte pratat eller knappt hunnit träffa mamma & pappa något sen jag började, ska vara där 24/7 lixom. Men blir väll bättre efter denna vecka hoppas jag med tider osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0