ensam hemma

Imorgon som sagt åker mamma & pappa iväg till stockholm & stannar där över natten och kommer sedan hem lagomt till hockey matchen på lördag.
Som tur är kommer min fru hit & håller mig sällskap så jag slipper vara själv över natten. Kommer bli riktigt mysigt kan jag lova!
Sen upp tidigt på lördagen för att åka iväg & jobba & samma sak på söndagen.
ser verkligen fram emot det !!
blev förövrigt inga bilder idag, hade varken tid eller ork + att jag totalt hade glömt bort de.

Har varit vaken sen halv 6 imorse så nu ska jag sova, mår illa för att jag är så trött.
take care !


Kommentarer
Postat av: Moa

hej jag har en veckans blogg tävling ifall du vara med :)

BTW: jag gör gärna bloglovin byte:) säg till när du lagt till mig så läger jag till dig :)

2012-03-15 @ 23:00:07
URL: http://meisy.blogg.se/
Postat av: Jolin

Så du tycker jag ska lämna dig imorgon?:(

2012-03-16 @ 17:43:59
URL: http://linneajolin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0