ZUMBA

Sökte jobb igår i stockholm och idag fick jag ett sms att jag ska ringa på ett nr som jag fick där och ha en telefonautidon. Så har suttit och förberätt mig lite idag, ska ringa imorgon. Spännande !!
annars har jag inte gjort någonting, legat i sängen och kollat film typ. Om ca 1 timma ska jag ner till sammhället och möta upp kim vid bussen. Vi har bestämmt att käka en pizza då,gott ! Sen vid 6 ska vi iväg på Zumba.
Första gången för oss båda två så det blir nog kul ! haha

Missar tyvärr hockeyn idag men sånt är livet :( Pappa ska iväg ialf så han får väll uppdatera mig.
Ha en trevlig kväll, puss


Kommentarer
Postat av: Helen

Vilken hockey missade du?

Har du haft en bra dag?

2012-01-19 @ 03:01:44
URL: http://heleeens.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0