snälla bli bra !

att se dig ha så ont och må så dåligt åt det får mig att tänka på hur jag skulle göra om du inte fanns. Det skulle aldrig gå. Jag skulle aldrig klara mig utan dig. om det bara fanns något jag skulle kunna göra, men det finns det inte. detta kommer aldrig gå över & du kommer få leva med detta hela ditt jävla liv.
Jag hatar att se dig må dåligt, du går jämt ifrån mig när du har som ondast och gråter, för att du vill inte att jag ska behöva se dig svag. Men jag vill att du ska veta att jag beundrar dig enormt.
Vet att du inte läser min blogg men behövde få skriva av mig lite.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta P <3


Kommentarer
Postat av: jjolin

Gumman vad händer? <3

2012-01-03 @ 17:29:01
URL: http://nneas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0