otur som vanligt !

hade sökt en utbillning i örebro med fokus på utomlands men var inte bland dom utvalda, så otur jag har jämt. Dock är jag reserv så får hoppas att någon hoppar av! Min fina vän Kim kom iallafall in, grattis pluttan !!
Kom inte iväg till kursen idag heller, min mobil är helt cp, den ställer om datum & tid själv så kom aldrig upp imorse..
trött jag blir, blir nog att ta mammas gammla mobil ett tag tills jag får en ny.

Blir en pappa & dotter kväll ikväll, mamma är nämligen i örebro för att gå ut på resturang osv med hennes arbetskollegor. har köpt hem massa dipp,grönsaker,choklad osv .. muuumms !
förövrigt så hatar jag mensvärk, jag har så sjukt ont i magen känns som jag ska dö, ligger å vänder & vrider mig för att de gör så ont, dock hjälper pappa mig att hämta allt osv så jag behöver inte röra ett enda finger !
och så dämpar de med min älskade choklad, ett stort plus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0