ny vecka

Måndag idag gott folk. har inte hänt ett skit än så länge, gick upp tidigt imorse och sen när jag kom hem igen somnade jag och sov till halv 12 eller om det var till halv 1 ? kommer inte rikigt ihåg :)
Var nyår i lördags och den dagen/kvällen tillringade jag med mina älskade vänner. umgick såklart med mamma & pappa på dagen och åt fin middag osv.
Tyckte bara synd om mina älskade hästar vid 12 slaget eftersom dom är helt livrädda när det smäller, speciellt Maestro. dagen efter (igår) hade han fortfarande inte lungnat ner sig utan var helt osäker stackas Min lilla plutt.

Väntar just nu på mamma & pappa som är påväg hem med Max, gott gott !
sen ikväll blire bara myys ska ju upp tidigt varje dag denna vecka för att kursen börjar som vanligt igen nu efter 1 veckas ledighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0