Ny vecka

Redan Måndag idag. Helgerna går så jäkla fort !
igår mötte jag Linda & jolin en sväng på kvällen och pratade lite skit. färgade även håret igår, låg mesta dels i soffan/sängen hade så ont i magen pga mensvärken.
gick upp kl 6 imorse tog ut hästarna ,duschade å lite sånt sen vid halv 8 mötte jag jolin & Linda och tog sällskap till bussen.
va 1 timma på kursen sen tog jag bussen hem och var duktigt och gick enda hem. som tur var hade jag jolin som sällskap i mobilen för annars hade jag aldrig orkat gått helt ensam.

Just nu ligger jag i sängen med en riskudde på magen (fortfarande lika ont ),och har min ur mysiga onepice på mig och äter choklad, livet leker ! haha
ska vänta till pappa kommer hem med max till mig, redan hungrig !


Kommentarer
Postat av: Helen

Jodå jag har tagit de lungt idag :) Jobbade hela helgen så :P



Vad gjorde du idag då?

2012-01-16 @ 16:25:25
URL: http://heleeens.bubbleroom.se
Postat av: Helen

Var kursen rolig?



Själv har jag haft en städ och tvätt dag :P Så nu slipper man killen tjat om rena kläder ett tag :P

2012-01-16 @ 23:27:47
URL: http://heleeens.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0