Ledig

Igår när jag tog in hästarna märkte jag att min ena häst palle haltade, min lilla plutt ! konstaterade att han antagligen har vrickat sig i hagen, ingen större fara vill säga. Men hästarna fick stå inne idag så får vi se om han är bättre idag. Lite synd att dom får stå inne när det är så härligt väder idag. Men finns inte så mycket att göra.

Som sagt, är ledig idag. de behövdes verkligen ! gick ju upp vid 6 igår och somnade vid halv 7 på kvällen, blev sen väckt av pappa vid 8 för att det var mat men var varken hungrig eller på humör.. så gick upp igen och la mig i sängen, kunde dock inte somna om igen .. så låg och kollade film till typ 12 då jag somnade igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0