killar

Okej..
Nu äre så här va! Hata mig om ni vill nu killar.
Men faan va tråkiga och o romantiska ni är!
Det typ "romantiskaste" som ni gör... eller ah
det ända ni gör jämt är o säga " Ey vill du komma hit
och se på typ någon film o mysa elle"
Varför?
Varför kan ni inte bjuda ut oss på en dejt eller något
annat? Ta med oss någonstans o hitta på något kul!
Fine alla tjejer kanske inte tycker så här men det gör jag!
Väldigt trött på "film tittar killen"
Det kan man ju göra sen när man lärt känna varandra o är
tillsammans och så där!! Då kan det ju vara mysigt...
Men inte första gången man ses?
Är ni så dåliga på o hitta på saker o göra verkligen?
Skärp till er killar! Bättre än så kan ni det vet jag!!
// Svår flörtad tjej haha!! ;)



läste min kompis blogg och ville dela med mig av detta inlägg hon skrev.
håller med henne helt och hållet ! jag skulle tycka det var jätte roligt att bli utbjuden på en dejt istället för att sitta hemma och kolla en film med den personen.

Killar skärp er !;)

Min kompis som skrev detta heter Elina & jag tycker verkligen ni ska följa hennes blogg ! 
http://elinamaria.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0