I miss u

Tänkte skriva ett snabbt inlägg här dåva. Det är ju såhär att jag och Malin umgicks dag in och dag ut förut. Men nu pratar vi knappt längre. Vi glider bara ifrån varandra mer och mer för varje dag som går. Och det känns så sjukt ont i hjärtat att veta att fortsätter det såhär, så kommer vi sluta prata helt. Men jag tänker göra allt för att det inte ska hända! Hoppas hon tänker göra samma sak.

Jag kan ligga i flera timmar, och bara tänka tillbaka på den tiden då vi gjorde allt tillsammans. Vi kunde vakna på morgonen och bara ligga i flera timmar och prata. Vi klev upp och åt frukost, fixade hästarna och sedan fixade vi oss själva. Slog på musik, dansade och valde kläder i flera timmar. Sen tog vi antingen cykeln eller moppen ner till samhället. Vi behövde inte träffa massa folk, det kunde vara bara hon och jag. Det kunde vara dagar då vi inte rörde oss ur sängen under hela dagen. Men sen 30min innan affären stängde sprang vi ner till affären. Köpte massa gott och sedan gick hem och la oss framför en film. Andra dagar så kunde vi fixa oss, sedan bara sitta och prata, skratta, kolla på resor och dansa i flera timmar. Eller komma på helt random att vi ville på fest och bara träffa folk och bara umgås. Inte dricka, utan bara ha kul. Och jag minns våra kvällspromenader, och alla gånger hos min pappa. Våra små "photoshoots", jag minns varenda liten sekund som om det vore igår.

Men nu så sitter jag här, och undrar vad som hände.. Undrar om det någonsin kommer bli bra igen. Antar att det svaret kommer med tiden.. Men vill att hon ska veta, att jag alltid kommer att älska henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0