ensam

Godmorgon !
vaknade vid 9 ca idag gick upp och såg min pappa åka iväg, jaha tänkte jag vart ska han nu ? åka och köpa frukort kanske ? han börjar ju inte förns halv 3 idag så ringde till han och frågade. då var han påväg till jobbet och skulle börja tidigare så han kommer hem tidigt sen. Så blir helt ensam :( tråkigt.
börjar bli rätt hungrig så ska ner och käka lite frulle. sen ut och ge hästarna mat. Dom får stå inne idag eftersom det är värsta jävla vädret här ! regnar som jag vet inte vad och de blåser så man flyger iväg lixom.
Jag antar att nästan alla sitter i skolan och har tråkigt ? jag är så glad att jag redan har gått ut skolan !

Men jag hoppas ni får en fin dag.


Kommentarer
Postat av: Cornelia ♥

Söt blogg!♥

2012-01-12 @ 13:51:42
URL: http://lifeofcorneliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0