drömmar

Jag hör att telefon alarmet börjar och jag slår av det och försöker vakna till ,kollar då på datorn en sväng och när jag skulle stänga av och börja fixa mig tittar jag till på datorklockan och inser att klockan är halv 2 ?!?!?!?
jag fattade ingenting helt ärligt. Men jag måste ha drömt att min klocka ringde osv. Men de är sjukt hur man kan drömma ! så det var ju bara att försöka somna om igen, sov dock väldigt dåligt resten av natten , vaknade 10000 gg osv..

Var iväg på kursen idag och när jag kom hem la jag mig i sängen och somnade och har sovit tills nu.
fick precis sms av mamma att hon är påväg hem. Blir ingen zumba idag eftersom kim är sjuk och jag har ingen lust att gå dit själv. har även sträckt mig i ryggen så kan knappt böja på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0