Godmorgon

Vaknade vid 9 idag. Har varit & släppt ut hästarna. Har kollat lite på datorn och snart tänkte jag gå ner & äta lite frukost för att sedan börja städa här hemma.
Får se när jag ska träffa jolin och dom andra, beror lite på när jag har skjuts.

Imorgon blire att hämta hö igen .. känns som det är de ända vi gör haha. Men har ju haft en liten kärra så man får ju inte med sig så mycket hö då. Men imorgon ska vi ta hästtransporten så efter de behöver vi inte hämta på ett tag. 
Det är även Hockey som gäller för min del, Mamma ska även med så blir att sitta då så pappa skulle iväg idag & köpa sittplats. Lär ju bli mycket folk efttersom det är 2:an mot 3:an som möts.
Blir kanske krogen efter hockeyn oxå men har inte riktigt bestämmt de än.
skulle vara roligt men får se om jag orkar eftersom jag ska upp tidigt dagen efter, Åker nämligen till Mariestad då för att fira min Bror som fyllde år i veckan.

Nej nu är jag hungrig så ska ner & äta. Ha en fin fredag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0