11+

underbart väder ! har gått i tröja ute idag, helt sjukt va varmt de har blivit.
Ikväll blir de lite lyx här hemma, är ju lill lördag så idag kör vi på räkor & bagett, SÅ GOTT !!
Ska snart ut i stallet & fixa och även hjälpa pappa med att tvätta bilarna. Ikväll är det hockey som gäller, dock borta så kommer sitta fast klistad vid datorn & radion.

Imorgon åker jag även in till Örebro med kim för att gå på kursen. efteråt blir det en sväng på stan, Kim ville titta om hon hittar något att ha på sig till på fredag. Själv har inte mina pengar kommit in på kortet än så jag blir väll bara smakråd åt henne.
Det är nog det jobbigaste som finns när man inte har pengar & går i affärer, för då hittar man verkligen as mycket fint som man vill ha, gud vad jag hatar sånt !

blev inget fottande idag, hade inte ork till det + att hästarna är hur leriga som helt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0