stääääääda

Kom precis hem efter att ha hämtat mamma & min cykel.
slutade skolan vid 2 idag åkte till busstationen där pappa hämtade upp mig och sedan vidare till min Farmor.
vi åkte till min farfars grav och satt blommor, så fina dom va !
därefter handlade vi lite smått , fick med mig ett paket med muffins från farmor så söt hon är.
åkte hem till henne och fikade, GOOOTT !!

åkte sedan hem och pratade med pappa om försökringskassan lite sen vare bara iväg och hämta mamma som kom med bussen.
Nu ska jag strax byta om till mys kläder och börja städa mitt rum, om jag nu orkar de vill säga .. haha
ska in till ikea och köpa ny säng till mig så måste städa rummet så man kan gå in där så man slipper dra sig på massa kläder som ligger på golvet.
Imorgon kommer även Stefan, Celina & Julia hit och stannar hela helgen, trevligt !
så imorgon blir det en hemma kväll för min del, men på lördag blir det andra bullar ;) haha nej men ska till min kära vän abie som nämligen fyller 20 år idag , så ska till henne på lördag och fira henne, vi skulle få mat & tårta hos henne :) & senare på kvällen drar vi ut på nightshift.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0