söndag

vaknade vid halv 9 idag av att mamma smsa mig och frågade om vi skulle åka in till karlstad.
och såklar ville jag det. Så började göra iordning mig och åt frukost så drog vi iväg.
med mig hem fick jag;


2 linnen
1skjorta
2 tjöjor/koftor
1 par skor


skulle dock bara in och köpa en tröja/kofta men fick med mig lite annat oxå ;$ Tack mammi !
förövrigt ihelgen har jag ingte gjort så mycket. ifredags festade jag med kim,zacka och några fler i öret.
sög verkligen där i fredags.

Imorgon blir det iväg till skolan igen, imorgon ska vi baka med klassen , spännande ! haha
är redan inne på 4;e veckan nu, går så jäkla fort !

Sitter just nu och väntar på mat, tar ju så lång tid det mamma ska göra -..-
sen blir det ut till stallet och göra iordning och sedan hoppa in i duschen & sedan sova.
bjuder på en skön bild på mig & jolin, bara för jag saknar henne som bara den !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0