R.I.P

som alla säkert redan vet nu har Stefan Liv dött och jag lider med er alla och massor med tankar går till hans två barn ,familj ,släkt & vänner.




Jag kommer ihåg när jag var liten, mitt favoritlag var just HV71, och såklart tyckte jag ju att stefan liv var snygg osv .. alla tjejerna i min ålder hade en annan spelare eller något liknande som dom tyckte va snygg.
jag kunde sitta och titta på honom flera timmar, nivet när man är lite småkär ;) haha jaja nog om det.
ville iallafall berätta att jag verkligen blev berörd när jag fick veta denna nyhet idag.
Stefan var en fantastisk bra hockeymålvakt och jag har stor respekt för honom.

R.I.P Stefan Liv, du kommer alltid finnas i våra hjärtan


Kommentarer
Postat av: amanda - ett ögonblick i övik

:'( ♥

sveriges stolthet!

2011-09-14 @ 14:37:19
URL: http://bloggenamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0