helvetesdagjävel

inte alls tyck om denna dag alls.
började med att jag fick gå till bussen imorse i världens jävla spöregn + att de blåser så man kan tro att det är värsta orkanen här.
när jag väl kom till bussen var jag plaskblöt & började frysa som en idiot.
fick även sitta och trängas med folk på bussen för halva sverige skulle ju fan till kga.
när jag sedan gick av bussen hade det som tur va slutat regna men blåste lika mycket.
stod där och väntade på kim tills hennes buss kom.
frös sedan nästan hela dagen i skolan (eftersom jag va så blöt)
slutade vid halv 3 då pappa kom och hämtade mig.

Imorgon skulle det va samma väder som idag så ikväll blir det att plocka fram vinterjackan.
min älskade kim började även i min klass idag om ni undrade. jätte roligt !

På torsdag kväll kommer Stefan,Celina & julia hit på besök, längtar så mycket efter dom nu !
(iallafall att få busa med Julia ;) ) haha

nej nu ska jag gå ner och vara lite social med pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0