Godmorgon

klockan är bara halv 9 just nu och jag vaknade vid 8 och kunde inte somna om.
är så jobbigt när man är inställd på att gå upp kl 6 så man vaknar tidigt på helgen med.
så vill man ju sova ut länge men det går inte för min del.
får väll gå ner och göra frukost till alla, då blir nog dom glada :)

hade så otur igår när jag skulle ta in hästarna, slog i min hand på en grej i stallet som tydligen kom precis på en
nerv så kunde inte röra min höger hand på hela kvällen , hade sååååååå ont , och de gick upp enda till axeln.
idag har jag fortfarande ont i vissa ställningar.

idag åker jag & mamma och shopppar massa, så skriver mer när jag kommer hem !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0