gå gå gå

cyklade iväg till bussen i morse vid halv 8, i kga mötte kim upp mig och vi gick ner till skolan.
efter första lektionen hade jag hål i ca 3 timmar så följde med kim till polisen. duktiga som vi va gick vi i regn till stan ( bara för busshelvetet inte gick) när vi går där och pratar åker en lastbil förbi och tutar på oss och vinkar. haha kim & jag dog av skratt !
När kim va klar hos polisen gick vi ner till donken och åt mat. sedan vidare till skolan igen för att ha våran sista lektion , data stog på schemat.
efter det tjocka vi oss med fika innan vi drog hem.
nu är jag hemma och håller på att städa.

längtar så mycket tills på måndag oxå! roligt vi kommer ha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0