.

inte skrivit här på länge , bara det att jag har inge speciellt att skriva så blir så tråkigt.
veckan och helgen som va blev det skolan , träffa jolin, va i örebro med karin och hennes kompisar, varit hemma och tagit de lungt med mamma & pappa, även bror och Eva va här i helgen och hälsade på.
ligger och tittar på alla avsnitt från Andra avenyn, har blivit helt fast i de avsnitten.
i helgen ska nog jag & mamma iväg och köpa en ny säng till mig, min är helt skev.
har fått så ont i ryggen av den på sista tiden och i slutet av helgen och hela veckan nu har jag haft så jäkla ont så jag har inte ens kunnat röra mig knappt.

nu ska jag kila ner och göra något att äta, är grymt hungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0