död

kommer aldrig mer vilja åka till bodaborg. jag slår min bara jämt !
slog i mitt knä 2 gånger exakt på samma ställe båda gångerna direkt efter varann. Så igår kväll kunde jag inte böja knät och det bara pumpade i hela benet.. Idag har jag världens blåmärke och har fortfarande ont så kan inte börja så mycket idag häller.

Hanna kom och hämtade mig imorse åkte till skolan och mötte Kim. vi såg på Avatar hela skoldagen skönt eftersom jag var så jäkla trött idag. hade inte sätt avatar innan så, tyckte den var grymt bra faktiskt.
slutade vid halv 2 då pappa kom och hämtade mig och körde mig hem. så nu sitter jag här, fick brev från posten att sakerna jag har beställt har kommit. beställde i helgen födelsedags present till min kära Jolin som fyller år på måndag. Blev även lite till mig med ;$  ooppuus!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0