Ny vecka

Idag började en ny skolvecka.
Vaknade imorse och var sååå trött, skulle gjort vad som helst för att få somna om igen känndes det som.
Men duktig som jag är pallra jag mig iväg till skolan för att ha självförsvar och efter lunch hade vi föreläsning i aulan.
Sitter här och mår inte alls bra, mår illa och har ont i huvet. kan nog beror på att jag är så jäkla trött !
och det är nog de jobbigaste när man har hästar att ta hand om. Vet inte hur många gånger jag får kämpa mig ut till stallet när jag verkligen mår skit. Men jag vet att det måste göras för annars mår ju inte hästarna bra så.
Måste säga till alla dom som inte har häst att ni har det väldigt tur ! ni behöver inte bry er om något när ni mår dåligt ni kan bara gå & lägga er och sova till nästa dag om det är så.
visst jag klagar inte på att jag har häst, för det är ett liv jag har valt, men jag tycker ni alla andra ska tänka er in i min situation oxå.

I söndags åkte jag till min kära Bror Anders, där bjöds det på mat och mysigheter, riktigt gott & trevligt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0