ont

när jag vaknade imorse och hade precis tagit på mig kläder slog jag i mitt bakhuvud i en planka/vägg (svårt att förklara)så föll ner på golvet och blev liggandes , känndes som huvudet skulle sprängas gjorde så jäkla ont !
nu efter halva dagen har jag fortfarande ont i bakhuvet och har haft små huvudvärk hela dagen.

+ att jag har galet ont i jumsken vaknade upp med det och har inte kunnat gått på hela dagen knappt, har fått haltat fram. Går så jäkla bra för mig jämt ! alltid ska det vara nått fel.

Imorgon åker jag in till örebro med klassen och går på "jobbmässa"
mitt CV & mitt personliga brev är utskriviet och klart för att lämna hos alla imorgon.


var iväg på semester och jag var överlycklig för att jag fick rida !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0