halloween

vaknade upp av att solen tittade fram , äntligen ! här i Degerfors har det nämligen varit molnigt och grått i över 1 vecka. Blev hemma från skola idag för att vila upp mig lite, min huvudvärk vill inte gå över riktigt.
Men ska åka iväg till skolan vid 6 då det är halloween firanden på skolan, blir spökvandring osv. Och så får jag känna hur jag mår, men har bestämmt att jag ska gå iväg nu dom 2 sista dagarna i skolan.

Till Helgen ska jag nog bara vara hemma och vila upp mig, skönt ! har varit ute och sprungit några helger nu så känner att det är dags att vara hemma lite oxå. Får hoppas på att någon av mina bröder kommer på besök då när jag väl är hemma ;)

förövrigt har min mobil blivit helt knas, den skickar sms som jag inte ens vet om, min kontaktlista är borta och det går inte att få tillbaka den, mina nummer har försvunnit osv.
snart dax att börja ta fram valpögonen för pappa tror ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0