fan jävla skit !

så känndes det idag när jag hade stressat iväg till skolan för att åka iväg till örebro.
dock kände jag redan imorse att det var något fel , mådde illa när jag hade ätit frukost dock så tyckte jag just då att det inte var så farligt eftersom jag nästan alltid gör det på morgonen sen började jag må illa igen när jag tog ut hästarna men gick sedan över på engång så cyklade iväg till bussen. Väl när jag hade kommit på degerfors bussen började jag må riktigt illa igen. som tur var hann jag av bussen innan det var försent.

gick ner till skolan då allt var lungt sen kom bussen vi skulle åka med in till örebro, gick in och satte mig och började direkt känna mig dålig igen. Satt en stund och trodde det skulle gå över men icke, allt blev bara värre och värre till slut fick jag gå av bussen och säga till min lärare att jag inte orkade följa med, kändes som jag skulle spy direkt när vi skulle åkt i såfall.

Så fick ringa till pappa så han fick hämta mig på skolan och sedan köra hem mig.
kom hem vid ca halv 10 och somnade där efter till halv 12 på dagen , kollade klockan och somnade sedan om igen till klockan var 2.

Mår fortfarande lite illa och har galet ont i huvet tror även jag har lite små feber, men måste bli frisk till imorgon då det är halloween på skolan. så ska göra allt vad jag kan för att bli frisk. för det är nog det värsta som finns att må illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0