2011-11-10

Åkte iväg till skolan idag, vi hade föreläsning och det var nog den tråkigaste någonsin ! och efter det hade vi Tema med Emil slutade vid 2 och tog en fika med kim. åker därefter hem. nu har jag nyss ätit och ska snart ut i stallet.

Sista dagen i skolan imorgon och jag har ångest. jag vill inte ! har fått en jätta bra sammanhållning i klassen och vi har till och med fått ett litet kärlekspar i klassen ;) haha
Våran mentor har förövrigt beställt in 2 tårtor till oss imorgon så vi ska bara sitta och prata och ha det trevligt de sista timmorna, kommer sluta 12 imorgon och då hänger jag nog med kim hem en sväng tills pappa har slutat jobbet.

Kan inte fatta att det redan har gått 12 veckor & att jag är arbetslös haha.
dock har jag lite saker som jag ska göra här hemma, måla om rummet, tapetsera osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0