sjuksjuksjuksjuk

Igår efter lunch började få riktigt ont i huvudet.
på sista lektionen fick jag gå hem för läraren
för hon såg att jag mådde dåligt.
och jag hade spräng huvudvärk verkligen.
det var inte kul att cykla hem kan jag lova.
i varenda gupp gjorde det så sjuk ont
i huvet.
Jag hade så ont att jag till och med
började gråta på vägen hem.

När jag kom hem började jag gråta
ännu mer bara för att jag hade så ont i
huvet.
men jag fick ju bara mer och i huvet när jag grät.
jag hade detutom ont i hela kroppen.
typ som växtvärk i hela kroppen.
hade även feber och mådde illa.
lyckades somna vid 3 och sov till 8 på kvällen.
huvudvärken hade inte gått över då häller.

Idag är jag förkyld helt plötsligt.
har fortfarande feber tror jag.
jag har fortfarande ont i huvet
och ont i hela kroppen..


riktigt kul eller hur .
blir att ligga inne hela helgen och vila
så jag blir frisk.
tror det är första gången jag ska
vara hemma på helgen.

nej nu måste jag lägga mig i sängen igen
mår inte alls bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0