ny vecka

idag är det måndag igen. snart sommarlov och allt
inte många dagar alls kvar !
i fredags var jag hemma och tog det lugnt bara
och i lördags blev det ns med Karin som
har precis fyllt 18.
hade jätte trevligt där!

Imorgon ska jag och jolin in till
örebro och shoppa lite till
studenten. Jag taggar sönder !
och på Onsdag sover jag hos henne.
mys kommer det bli !

På söndag fyller även jag 19 år.
så då blir det kalas.

nu ska jag gå och laga mat med med min mamma.
och ikväll blir det en riktig tjej kväll
eftersom pappa jobbar natt.


Kommentarer
Postat av: nnea

Kommer bli awsome babe, ska köpa din present på onsdag eller fredag också :)

2011-05-30 @ 20:27:45
URL: http://nneas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0