sommarlov ? arbetslös ?

usch , ni ska bara veta hur gammal jag känner mig just nu.
i tidags drog jag iväg till arbetsförmedlingen med hanna
och va där i 1 halv timma.
efter det blev det fira mina brudar eftersom dom
slutade skolan då.

i helgen sökte jag även jobb å massa.
känner mig sjukt gammal när man söker jobb och
grejer.
har desutom fått svar från folkhögskolan här i kga.
kom inte in ... :/
lite tråkigt måste jag säga.
dock kom inte några av mina vänner in häller.

Jolin har även sovit hos mig tidag och onsdag, myys !
idag på kvällen drog hon till angelica eftersom jag
skulle iväg till hanna och fira henne eftersom hon
fyller 19 idag ! grattis gumman ! hade sjukt kul där
och kom nyss hem.
imorgon ska jag dit igen å köra !
på morgonen imorgon drar jag och pappa
till min bror i mariestad och hälsar på han och eva.
roligt !

nej nu ska jag sova, nátti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0