never give up, be strong girl

känns som jag snart faller ner på botten igen där jag har varit flera gånger förut.
jag kanske har nått botten nu.
ligger bara inne i sängen hela dagarna. kollar film eller sover.
detta har jag snart gjort i 2 veckor.
Jag kan inte sova på nätterna häller, somnar kring 4-5 varje morgon.
ligger bara och funderar en massa.
på slutet nu har jag oxå slutat umgås med mina älskade vänner,
bara för det är något som inte stämmer. har ingen lust med någonting
längre. jag skiter i allt annat typ.
dom får lixom släpa ut mig isåfall känns det som.

har även gjort en ny fb och byter nummer imorgon
så alla vet.
ville raderade min vänlista något brutalt oxå så drf blev det en ny fb.
pga av det byter jag oxå nummer.
bara att höra av sig till mig antingen här på bloggen eller min fb om ni vill
ha mitt nya nummer.

Var även på ett möte imorse. gick väldigt bra !
ska dit igen om en vecka.


but, i never give up

Kommentarer
Postat av: Celina

Tror att det kan vara bra att göra så om man känner att inte allt står rätt till. Det var starkt jobbat. Du är välkommen hit när du känner för det också :)

2011-06-27 @ 19:45:53
URL: http://raow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0