blää

Julia har ju varit sjuk här hemma
och nu har hon smittat hela familjen nästan.
och dels mår jag inte så bra eftersom jag knappt
har sovit ett skit inatt.
sista gången jag kollade på klockan var hon
halv 6 på morgonen.
drf mår jag som jag gör idag.
jag lovar er att om någon timma kommer jag
ha somnat eftersom jag inte har sovit något inatt.

Midsommar igår iallafall, det blev massa skratt,prat,öl,vin,cider,
chips,godis,kortspelande och massa annat.
Vi var 10 personer igår eftersom båda mina bröder hade med sig
en varsin kompis.

Måste även säga att jag älskar att ha en mamma som är kock
ibland.
hon gör världens godaste mat !

På måndag ska jag iväg till mitt första möte med min jobbcoach.
ska bli mycket spännande.

men nu ska jag lägga mig och vila igen.
bilder från igår kommer senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0