vänt på dygnet

oja, det kan man säga att jag har gjort.
inatt somnade jag vid 6 på morgonen, satt och käka macka
hel klarvaken vid halv 5 när mamma skulle upp och åka iväg
till jobbet.
hade ialf ställt larmet på 10 eftersom jag var tvungen att ta ut hästarna då.
gick ut i stallet och tog ut dom ialf. var helt borta haha. var så himla trött.
gick och la mig i sängen igen och sov till halv 3 när pappa kom hem efter jobbet.
så tror inte det kommer gå så jätte bra för mig inatt.

Men måste försöka somna tidigt ikväll, ska iväg på ennu ett möte imorgon.
spännande !
Dock är det inte så roligt att jag är ensam tjej i min grupp. ca 10 killar och jag.
kunde jag inte fått en enda tjej till iallafall.
men aja sånt är livet.

Pip börjar på Onsdag oxå och jag är över lycklig att jag ska dit.
har längtat efter det sen förra året det var pip. ( då jag stod utanför och var dyng lack att jag inte kom in)
haha.

nej nu ska jag lägga mig och kolla på film,
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0