STOCKHOLM I MITT HJÄRTA

Som sagt , vi åkte in till Karlskoga och åt på Resturang colluseum.
Älskar deras mat där , så jäkla gott !
efter det tog vi alla en promenad på stan. kollade även på lite kläder.
blev verkligen sugen på att shoppa. Men får nöja mig ett tag tills mamma
och pappa får lön ;$
Efter det åke vi hem , för det hade blivit så himmla bra väder , solen sken
och var jätte varmt ute.
så vi sprang in och böt om och satte oss och solade & badade.

Imorgon åker även jag ,stefan,Celina & Julia till Stockholm.
ska bli så skönt att få komma bort från Degerfors,Karlskoga & Örebro ett tag.
Får även hoppas att det blir fint väder oxå.
På onsdag eller Torsdag ska vi nämligen till Eskilstuna djurpark.

skriver mer om det i veckan. Nu ska jag fixa iordning mig och packa
sen blir det att kolla film och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0