Spel dag

Hej alla !
Idag blev jag väckt av min bror som kom in i rummet vid 11.
Gick upp och åt frulle , mamma och pappa åkte och handlade mat till senare.
sedan började jag,stefan & Celina och spela wii.
Och där har jag suttit nästan hela dagen.
haha älskar wii ! så jäkla kul.
annars idag har jag busat massor med Julia och ätit.
Det blev Tacos på dagen och senare på kvällen blev det grillat.

Imorgon blir det att umgås med min kära Jolin.
får se vad vi hittar på, men jag lovar att det bllir kul !

(up date , Jolin kunde inte komma in till degen imorgon. )

På fredag morgon tar jag och mamma tåget till Mariestad.
Vi ska åka kl 7 på morgonen -..- jag kommer DÖÖ !
men men..
Vi åker hem till min bror Anders & Eva och hälsar på dom och Marcus.
Dom fick åka hem från BB idag.
 

Nu ska jag nog slå på en film och mysa ner mig.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0