rastlös

hellu mina kära vänner. Ligger här i sängen som vanligt , gjort det nu 2 dagar irad.
tycker inte om att vara sjuk alls .. Man kan inte göra ett skit. även om man vill det
så går det endå inte för då är kroppen helt slut.
var jätte kämpigt att bara ta in mina hästar idag.

Behövde föresten inte åka till mammas & pappas kompisar.
pappa fixade det på jobbet istället. Skönt säger jag bara.
hade nog aldrig orkat suttit hos dom endå.

just nu ligger och jag svettas .. mysigt eller hur !
nej usch. tycker inte om att ha feber. Men om en stund kommer jag frysa röven av mig så .

somnade förövrigt en sväng vid 6 förut oxå. så tror inte jag kommer kunna sova så mycket inatt.
dock så måste jag verkligen försöka eftersom jag ska iväg på ett möte kl 11 imorgonbitti.


skulle lägga in en bild men det strular tydligen med att ladda upp bilder , så ni får nöja er med
bara text just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0