örebro

Blev en sväng till Örebro idag med mamma & pappa.
vi åkte runt och kolla lite efter några bilar, och sedan var vi även på Ikea.
Tror seriöst jag verkligen HATAR den affären ! haha
(dock inte om jag ska ha något där ifrån)
men min mamma är såååååå seg där inne, Och så ska hon kolla på varenda liiiten sak som finns.
hon går även tillbaks i affären och ska kolla på en sak när vi nyss hade gått förbi den ..
det är nog det jobbigaste som finns !

jaja , nog om det. När vi kom hem igen gjorde vi iordning tacos.
mumms så gott det va ! Hade även laddat upp med massor med godis efter tacosen:)

har faktiskt blivit rätt så frisk nu. är halv förkyld typ . Äntligen !

Tidigt imorgon åker min kära pappa in till Stockholm och hämtar stefan,Celina & Julia.
Dom kommer stanna i ca 1 vecka skulle jag tro. trevligt !
Hade även tänkt att höra med dom om det är okey om jag följer med dom hem sedan.
skulle vara lite skönt, så slipper jag åka tåg & så själv dit upp. Då behöver jag ju bara göra
det på hemresan.




Julia , världens goaste !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0