ledsen tjej

skulle igentligen iväg på balkan fest i örebro idag. Men är ju som sagt jätte förkyld så kunde inte :(((((
var på deras förra balkanvybz och fyfan vad kul jag hade !
å nu skulle dom göra om det och såklart skulle man bli sjuk just då..
så himmla typiskt ! Men får ställa på Jimmy , Marcus & Kenan att göra om det ;$ :)

Gick upp 10 imorse och åkte sedan iväg på mötet som var 11.
Efter det åke jag och pappa hem och tog ut hästarna. Gick och vila sedan en sväng eftersom jag
orkar knappt inte göra någonting när man är sjuk. Jobbigt jobbigt.
sen bjöd pappa mig på dagens lunch på Agen. Måste bara säga att deras mat är sjukt god !
efter det har jag bara lågit i sängen och kollat film och chillat.

Nu ska jag lägga mig ner och kolla film igen ;) haha
känns som det är det ända jag gör men har blivit besatt av O.C  just nu.


ppussar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0