frugan !

jag kan nog inte göra så mycket mer än att skratta åt min fru.
haha hennes inlägg asså ..
och dom hämska bilderna från putte , sista dagen . Vi har helt slut och dampade
franför camen.

Idag min kära vänner åker hela familjen till Skövde och hälsade på min bror Anders & Eva
på sjukhuset.
Igår fick dom ju en liten pojke vid namnet Marcus. Så vi va där och firade och myste med
dom.
Marcus var så liiiiiten och sååååå söt!



Efter besöket åkte vi och letade efter en bil till Stefan & Celina. Och sedan stannade vi på
Donken och åt mat.
En riktig mysig dag måste jag säga !

nu är jag helt slut och desutom lite hungrig ;$ skräll..
så nu ska jag ner och se om jag hittar något att äta.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0