AJ AJ AJ!!!

USCH OCH FY !!! JAG VILL INTE ! NEJ !

under dagen har jag gått och fått sjukt jävla as ont i halsen.
nu har jag så ont att jag inte ens kan prata.
det klias oxå i halsen så jag måste hosta hela tiden.
Det skär i rösten när jag försöker prata och det gör så ont.
det gör till och med ont när jag andas...

Och när jag hostar känns det som jag ska dö..
har nog aldrig haft så här ont.
och ingenting hjälper häller, varken vatten ,glass, halstabletter ..

Imorgon blir det att åka til apoteket och köpa alla sorters produkter som
ska hjälpa mot hals ont.

nu ska jag slå på film och ta det lungt ..
får hoppas att jag får sova lite inatt då.

godnatt alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0