16:32

Vilken härlig dag idag va ?:)
vaknade upp vid 11 , gick upp och åt frulle sedan busade jag lite med Julia.
efter ett tag åkte alla förutom mamma och jag. Dom andra skulle handla.
då började jag och mamma spela wii. haha
så jäkla kul är det ! jag spelar nog det 24/7 nästan.

När alla andra kom hem hade det blivit jätte varmt ute så vi fyllde i Julias pool så hon
kunde bada där och vi andra slängde oss i den stora poolen.
har varit ute nästan hela dagen nu, Vi spelade lite boll och badminton.
sedan var det mat dax i det fina vädret. det blev köttbullar och potatis, mums !

Om en liten stund kommer en av mammas jobbarkompis och hämtar två kattungar.
skönt att bli av med dom ! haha nu är dom helt galna.
Vi ska behålla dom båda långhåriga kisse bebisarna.

Och imorgon tar ju jag och mamma som sagt tåget till Mariestad.
ska gå upp klockan 6 på morgonen imorgon !
usch för att vi ska åka sååå tidigt .

nej nu ska jag ner och busa med Julia.
hon står och ropar på mig där nere nu hör jag.

ha det så bra mina kära bloggläsare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0