glömda dagar

eftersom jag har glömt att blogga så blire nu.

Dag 3- Någon jag älskar

så svårt ! det finns så många jag älskar,..

men min familj såklart, även att vi nästan jämt bråkar hemma så älskar jag min pappa och mamma väldigt mycket ! och även mina bröder.

sedan älskar jag mina riktigt nära vänner , dom betyder så sjukt mycket för mig, utan dom skulle livet gå under ! jag svär..

mina hästar, dom betyder jätte mycket för mig, man blir bara glad av att se dom !




Dag 4- Min sista kyss

var på nyår, med mina brudisar ;) thihi



Dag 5- Detta åt jag idag

frukost; oboy och macka
sedan åt jag inget förns kl 7 då de blev en korv på hockeyn
och nu blire köttbullar och mackaroner , muuummss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0