Dag 7- Detta drömde jag inatt

Dag 7- Detta drömde jag inatt

man drömmer ju alltid någonting varje natt, men inatt kom jag inte ihåg nått ;o
så tänkte istället berätta om iförrgår då jag kommer ihåg den drömmen.

Jag drömde att jag var sveriges bästa tjej hockey spelare, jag tränade i nobelhallen i karlskoga där jag som liten jämt var. Jag hade en helt egen matrialare som i drömmen var min farbror frille. (när jag var liten var min farbror matrialare åt karlskoga laget bofors ik`s A lag )
så var nog inte så konstigt att han hade blivit min personliga matrialare lixom.
alla elitserie lag ville ha mig, och alla ringde som galningar, jag var desutom inte den dära "blyga, töntiga" tjejen utan jag var den hårdaste och den som bråkade men var oxå sjukt bra på att åka skriskor och göra mål.


nu har ni fått en inblick av vad jag drömde om ,och vad jag brukar drömma om. Jag drömmer jämt om något sjukt,roligt,konstigt, det kan handla om kärlek till att någon dör. ja om allt helt enkelt !

Kommentarer
Postat av: KATHERINE ALTMANN

Hejsan! Jag vet, jag brukar också hata sånna här "reklam" men det är så att jag håller min första bloggtävling om en sminkprodukt.. något som intresserar dig och dina bloggläsare så kolla in här:



http://mondoblog.se/kissandtell/132569



tävlingen avslutas den 14/7

2011-01-07 @ 19:28:08
URL: http://mondoblog.se/kissandtell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0