Dag 19- Tio bra saker om mig själv & Dag 20- Min relation till min familj

Dag 19- Tio bra saker om mig själv

ärligt talat kommer jag inte på något..

Dag 20- Min relation till min familj
har rätt bra relation till min familj, kan prata om nästan allt med min mamma. pappa är lite svårare med men går rätt bra, jag har fortfarande bra relation med mina bröder, vilket jag är glad för ! vi pratar i telefonen och allt, kan umgås med dom och ha kul ihopp.

tänker inte gå in så jätte mycket på detta med min relation till min familj, visst vi har de struligt ibland men de har väl alla familjer med tonårsbarn?
förövrigt så SKA jag på pip i sommar, underbara band spelar ! kommer bli så sjukt nice



Kommentarer
Postat av: jjolin

bra saker med dig!



1. lätt att prata med !!

2. en bra kompis !

3. söt :*

4. bra på att dansa :)

5. rolig ;D

6. rider bra!

7. sjuk humor, ( som jag ) ;)

8. bra på att måla :)

9. omtänksam (y'

10. ställer alltid upp!

2011-01-20 @ 19:55:38
URL: http://nneeaastyyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0