Torsdag!

va några dagar sen jag bloggade, jolin har sovit hos mig sen i fredags . snart en vecka sen alltså.
Imorn följer jag med pappa och besikta bilen sedan åker vi hem till farmor, ska äta mat hos henne , mums !
efter det ska pappa och jag iväg och hämta hö. jobbigt men så är det . mina hästar måste ju ha mat.
sedan kanske stefan ,Celina och Julia kommer. kul kul!
så tror det blir att vara hemma och umgås med dom på kvällen isåfall.
på lördag åker vi ner till Anders och Eva.
Anders fyllde ju år i veckan så åker ner och firar han ! pappa sa även att vi skulle ut och äta då har jag för mig. riktigt goott !
sedan på kvällen åker jag in till örebro, Medina spelar på mollys ! det får man verkligen inte missa !!
Medina är sjukt bra ! love love love

har inte hänt någonting spec i veckan, bara varit hemma och tagit lungt och sedan på kvällen har vi åkt med andersson en sväng.


bara för att jag saknar mitt långa hår ..

Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Hej! Delta gärna i Dagens Blogg hos mig, drar en vinnare senare ikväll :) ingen behöver rösta på dig och du behöver inte länka mig :) KRAM

2011-02-26 @ 18:35:45
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: sarastille -

Godmorgon! Igår anmälde du dig till en Dagens Blogg-tävling hos mig och nu har jag avslutat den :)kika in och se efter om det var du som vann eller passa på att anmäl dig till dagens tävling, jag drar en ny vinnare redan ikväll :) Hoppas du får en bra söndag!

2011-02-27 @ 12:18:41
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0