Sista lovdagen

nej nej nej ! söndag nu då. och lovet är slut, imorn bär det av till skolan igen.
har inte gjort någonting alls på lovet , mest tagit det lungt.
igår blev det krogen i kga med bästa nattis ! och gud vad kul vi hade haha. detta måste vi göra om.

imorn får jag pengar , gött ! men måste till banken igen, mitt bankkort funkar inte längre igen ...
alltid mig de knövlar för.. usch !

idag ska jag bara feta mig med masssooorrr med godis,chips,ostbågar,choklad,cola,pizza och även ta en fet dusch !
är solsidan & big brother ikväll , as nice !
missade förra avsnittet av solsidan ;( alla säger att det var bästa avsnittet ! fan då.. vill oxå se de ju.
aja, nej nu ska jag lägga mig igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0