Lördag

lördag idag då. kom hem för någon timma sen, igår blev det rockkarusellen med elin,angelica och jolin. sedan var det iväg på fest. blev att röka vattenpipa och mysa med underbart folk. jag ,jolin och angelica gick hem till angelica kl 5 imorse, tröötta och hungriga tjejer då kan jag lova ! när vi kom hem käkade vi tacos och äggmacka, muummss ! sedan vare bara att lägga sig i sängen. somnade på dirren kan ja lova.
vaknade sedan vid halv 2 och gick hem.

Ikväll kör jag på nightshift med madde ! blir att förkröka lite här skulle jag tro.
och imorn ska jag och mamma på degerfors rid och kör årsmöte. och så blir det en plugg dag.

lägger upp bild senare på outfiten och lite sånt.

pussen *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0