Helg !

Fredag idag och detta betyder HELG ! äntligen, denna vecka har gått så sjukt snabbt.
Min snälla pappa bjöd mig på mat idag , muummss !
sitter och väntar på att madde ska sluta. hon och jag drar antagligen till örebro ikväll och rockar loss på frimis.
men vi får se hur det blir, är så sjukt äckligt väder ute så man kan ju knappt ta sig någonstans ;o
igår blev det stan med Elin,Jolin och Angelica. skulle köpa nytt smink och allt men mitt bank kort funkar inte igen .. blir så trött påt. så måste till banken och fixa nytt igen .

till alla er som tar studenten i år, Stor galen studentskiva är på ingång ! Mer info kommer ,så håll utkik här på bloggen och på min facebook !;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0