8/2

shit vilken dag. helt slut nu !
började skolan 8;50 och slutade halv 8 på kvällen.
vi hade hand om öppet hus så har varit i skolan verkligen hela dagen. inte kul ! skönt att vi får ca en halvdag ledigt fört.

igår efter skolan kom hanna,madde och malin och hämtade upp mig. vi åkte bil med hanna och fyfan va kul vi hade !
efter en stund körde hon hem mig och madde och galenskaperna bara fortsatte. har en video på vad som hände. HAHAH
madde tog massa kläder och stoppade ner i byxorna så att hon fick VÄRLDENS RÖV ! sedan dansade hon till skaka rumpa och massa andra låtar, jag höll på att dö av skratt ! HAHAHAHAHAH
jag kommer inte få lägga ut den här, hon kommer döda mig då
!



puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0